Конспекти уроків
Зверніть увагу, як творчо можна підходити до визначення способів організації навчальної діяльності учнів (методів та прийомів). Вони створюють ланцюжок взаємоповязаних,
взаємозумовлених дій.
А в цих конспектах є цікава ідея, але все подано схематично. Можуть ви
никнути проблеми в організації
А в цих конспектах приклади інтерактивних форм
- Змінювання і творення слів. Основні способи словотворення (5 клас)
- „Євген Гуцало” Оповідання „ Сім`я дикоїкачки “ (7 клас)
Зразок уроку російської мови із самоаналізом. Подібна робота доіцільна і на уроках української
- Закрепление знаний о глаголе (7 класс)
Зверніть увагу як вчителі організують вивчення нового матеріалу, у них в конспектах майже відсутнє "слово вчителя" як метод, бо цей метод не забезпечує активність учнів, це лекційний метод, він має вживатися вкрай обмежено. У творчих вчителів уроки динамічні, наповненні учнівською активністю, вчитель виступає організатором діяльності. Такий вчитель не говорить сам із собою (а наші студенти дуже часто).
- Способы образования слов врусском языке (5 класс)
- Словосочетание (5 класс)
- Имя существительное - повторение (6 класс)
- Деепричастия (7 класс)
А це приклад уроку, де доцільними є словесні методи навчання. Зверніть увагу на їхні види, як планується робота вчителя і учні на уроці.
- Типология речевых жанров (10 класс)
Термінові справи в останні дні до практики
Наші основні завдання до початку практики:
1. Скласти заліки з предметів
.із "СПТН"
.із "СПТН"
- створити педагогічний блог, зробити перші дописи ( у дописів має бути заголовок),
- подати для перевірки матеріали самостійної роботи,
- написати контрольну роботу.
із "Теорії літератури"
- подати для перевірки матеріали самостійної роботи,
- написати контрольну роботу 2 грудня ( п’ятниця ),
- відпрацювати практичні.
2. Заповнити завдання на дипломну роботу, подати на кафедру для затвердження до 1 грудня. Завдання на дипломну роботу заповнюється студентом від руки. Форму № Н-9.01потрібно роздрукувати на А-4 з двохбоків (див. smguukrf/2НДРС- дипломні, курсові/Форма № Н-9.01 Завдання на дипломну роботу.doc) або зробити ксерокс (узяти на кафедрі).
3. Закріпитися за класом. Старостам підгруп подати списки розподілу студентів за класами на кафедру до 2 грудня.
4. Познайомитися з календарним плануванням свого класу (Див. "Словесник Севастополя"), вивчити матеріал шкільної програми. Розпочати укладання методичної та дидактичної бібліотеки (скарбнички).
5. Підготуватися до оформлення документації: придбати гарний зошит чи папку.
Перелік завдань на перший день практики - у наступних дописах.
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар