середу, 5 грудня 2012 р.



Екран роботи студента-практиканта


дата
День тижня
Номер уроку
час
Тема уроку
 3.12.
Понеділок 
 5

 6
11.50-12.35
12.45-13.30
Мова: Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінченнях дієприкметників.
Літ-ра: Звичаї, традиції українців. Символи гусей-лебедів у посвісті.
 5.12
 Середа
 1

2
8.00-8.45

8.55-9.40
 Мова: Активні та пасивні дієприкметники. Творення активних дієприкметників
Літ-ра: Образ  чутливого до краси хлопчика Михайлика
 7.12
П'ятниця 
 2
8.55-9.40 
Мова: Пасивні дієприкметники. Творення пасивних дієприкметників.
 10.12
 Понеділок
 5
6
 11.50-12.35
12.45-13.30
 Мова: Правопис голосних і приголосних у суфіксах дієприкметників.
Літ-ра: РМ Пейзажний етюд. Підготовка до написання.
 12.12
 Середа
  1

2
8.00-8.45


8.55-9.40
Мова: Дієприкметниковий зворот. Відокремлення комами. Побудова речень з дієприкметниковим зворотом.
Літ-ра: Григір Тютюник "Климко". 
 14.12
 П'ятниця
 2
8.55-9.40
 Мова: Тренувальні вправи. Викорисатання дієприкметників і дієприкметникових зворотів у ролі другор. членів речення.
 17.12
 Понеділок
 5

 6
 11.50-12.35
12.45-13.30
 Мова: Написання -н- у дієприкметниках, та -нн-у прикметниках дієпртикметниковго походження.
Літ-ра: Воєнне дитинство в повісті. Роль епічної деталі в епічному творі.

10 коментарів:

  1. Камілло, як я могла забути про ваших котиків. Ви ж наш перший ХАКЕР. Але я й так занадто часто вас цитую (дуже влучні деякі ваші висловлювання).
    Дуже вже хотілося. щоб ви встали і сказали четвертому курсу: "УЧИТЕ МАТЧАСТЬ, БО ЗА ЦЕ ДУЖЕ НІМЦІ Б'ЮТЬ" . Знаєте такий анекдот?

    Але, я думаю, що у вас така вможливість буде.

    ВідповістиВидалити
  2. Камілло! Щось я в цьому житті не розумію))) Скільки тижнв, по-вашому, приває прктика з української? Чому планування закінчується понеділком 17.12?
    Поки пропоную як варіант середу 12 для залікових уроків. Запрошую в суботу на консультацію

    ВідповістиВидалити
  3. З приводу консультації у суботу, тільки "за":)
    А українська практика триває 3 тижні, у мене 12 уроків будуть проедені вже у понеділок 17.12.
    Але я думаю ми поговоримо у суботу грунтовніше і ви пояснете мені, те що до мене "не доходить".
    Тільки скажіть будь ласка о котрій приїздити?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Камілло у пятому класі у вас буде 15 уроків за три тижні!

      Видалити
    2. 13 це орієнтовна цифра, менше не можна, якщо були поважні причини.
      А ви працюєте три тижні за планом вчителя у своєму класі

      Видалити
  4. Олена Анатоліївна я вичитала на "практика, практика, практика", що оцінка з вашого предмету залежатиме від оформлення блогу!
    Я от задумаася чи гарно я працюю?

    ВідповістиВидалити
  5. Камілло, до вас так і не "дійшло", як і скільки уроків потрібно було провести. А часу для консультації теж не було... Тому результат не заставив себе чекати!

    ВідповістиВидалити
  6. Камілло, де ж ваші конспекти?

    ВідповістиВидалити