понеділок, 3 грудня 2012 р.

От і почалася наша українська практиа.
Сам по собі день пройшов насичено навіть дуже. Ох як не хотілося мені сьогодні у такий дощ виходити на вулицю, але  мені все ж таки прийшлося пересилити себе та піти.

Сьогодні я провдила два уроки:
1) Мова: Відмінювання дієприкметників. Написання голосних у закінченнях ДПК.
2) Література: Традиції, звичаї українців на сторінках повісті " Гуси -  лебеді летять". Символ "гусей-лебедів".

Уроки пройшли з натхненням. Я зрозуміла що українською мені важко передавати емоції дітям. Важко іноді підібрати слова, для відповіді на якісь питання поставлені уччнямми на уроці.

На другому уроці при осмисленні традицій та звичаї українців, я зрозуміла, що, нове покоління не знає навіть що це таке, а те що в них немає сімейних традицій майже у всіх, мене звісно збентежило.

До цього уроку готувалася сумлінно, але помилки звісно були, основні помилки через неуважність.

" Перший млин комом" сказала Евгенія Владиславівна. Сподіваюсь що найближчим часом усі помилки виправлю. 

12 коментарів:

  1. Каміло, вітаю з початком!
    Дивує, що помилки виникають через "неуважність" - значить, не зуміли налаштуватися на робочий лад або, що значно гірше, не продумали до кінця хід уроку (можливі варіанти). Про це свідчить і ваш подив щодо незнання учнями народних традицій. А звідки їм, севастопольським дітям, знати про українські звичаї, якщо їм твердять про те,що вони "имеют право на русский язык и историю".
    Візьміть до уваги, що саме ваше завдання - показати їм цей красивий і невідомий світ.
    Успіхів у цій нелегкій справі!
    Сподіваюся, що конспекти майбутніх уроків ви заздалегідь показуєте вчителю, а значить, маєте можливість врахувати зауваження і побажання...

    ВідповістиВидалити
  2. А якщо коментар не сподобається - то не буде опублікований??

    ВідповістиВидалити
  3. Усе викладу, коли надрукую, а з приводу незнання українських традицій, то в мене український клас, українська гімназія, більша частина класу розмовляють лине українсько., тому повинні знати:)

    Найсмішнішим був хлопчи, який на питання "Які сімейні традиції та звичаї є у вашій родині", відповів "У нас з батьком є традиція- коли ми їмо завди дивимося телевізор"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Бідні діти.
      А ви могли б розвинути цю дитячу тезу.
      Тут варто повернути в інше - Ми з батьком дивимося телевізор разом (їжу залишити поза увагою).
      Дивитися телевізор разом - гарна традиція. А особливо з батьком!
      А чому ти вважаєш, що це традиція? (бо робимо це регулярно)
      А ти вважаєш, що це важливо для ваших родинних стосунків?
      Чи робить вас це ближчими? Чи краще розумієте ви тоді один одного? А чому мама не дивиться разом? А ти хотів, щоб уся родина? (так, бо це означало б, що у нас спільні інтереси, що ми однаково сприймаємо світ)
      А хто ще має таку традицію? можливо разом ходите в кіно? Вам приємно проводити час з батьками? Ви будете цей час згадувати з теплотою?
      А хто хоче мати таку традицію у своїй родині? чи можемо сказати, що це гарна традиція? Чому? (бо ми стаємо ближчими, ми цікввимося інтересами одимн одного, навіть якщо нам не дуже подобається фільм, але нам приємно його дивитися разом, можливо запально сміятися або преживати за героїв, а ще можена висловлювати свої думки, обговорювати...
      Для сучасної дитини, як раз таких моментів і не вистачає.
      спитайте скільки часу вони проводять з батьками за спілкуванням. чи роблять вони щось разом із батьками.
      Підлітки - вік складний, вони як раз уникають батьківського спілквання, а насправді його дуже потребують

      Видалити
  4. А мене ваш запис навіть порадував, бо судячи з тої проблеми, що ви описали, ви не мали наміру з учнями говорити про абстрактні категорії любові до рідного краю та українського народу, а спрямували увагу на бльш доступні і ближчі для учня поняття сімейних стосунків. А от те, що сімейні цінності, це теж високі слова,їх не вживають щодня, ви, мабуть, не врахували.
    Цікаво чи змогли ви провести паралель між родииними цінностями традиціної уркаїнської культури і нашим сучасним світом, чи змогли ви учням показати на яких сімейних цінностях будується світ сучасних українців?
    Напрям правильний, але підготовці приділяйте більше уваги!

    І якось дивно, була чітка домовленість. що перші розгорнуті конспекти ви показуєте керівнику (Ларисі Вікторівні), то виходить ви проігнорували цю рекомендацію? І тільки тепер збираєтесь конспект друкувати. Друкувати конспект після того, як провели урок, не потрібно (історія про гнилі помідори). Тепер пишіть розгорнутий наступний і показуйте Ларисі Вікторівні.
    Якщо ви вже провели урок і у вас не друкований конспект - робіть фотокопію і прикріплюйте. Але наступного разу викладайте конспекти заздалегідь.
    Ще у блозі потрібно розмістити самоаналіз (можна стислий). Самоаналіз передбачає використання методичних термінів, обов’язково слід сказати про плюси спланованої роботи і про її недоліки.
    Учитися на помилах теж треба вміти.


    ВідповістиВидалити
  5. Нормальна традиція)) Добре, що не сказав, "коли п'ємо.."
    Ось.. проблеми, проблеми. Щось прийде з досвідом, це зрозуміло. Десь треба трішки відповідальніше відноситися до складання конспекту. Але в нас усіх (думаю, що всі дівчата зіткнулися з цим) існує психологічний мовний бар'єр, ми зовсім не можемо спілкуватися українською, так як повинен говорити вчитель, мовець-взірець..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тому для нас так важливо, щоб ви хоча б у блозі спілкувалися більше, навіть під час російської (ангілйської). Бо як тільки ви випадаєте з навчальної аудиторії ви взагалі позбавлені україномовного спілкування. Але вам (УР5) усе одно легше ви хоча б на укроках російської будуєте висловлювання (хоч і російською). А УА5 урок англійської ведуть на формулах-кліше, там не треба задумуватися, що якщо поміняв містами слова, речення,зробив інший акцент - і ефект зовсім інший. Тому для них уроки української з усіма мовленнєвими і змістовими нюансами страшні нетрі.

      Видалити
  6. Ех, з приводу конспектів взагалі завал, сиджу денно і ночно, забула про сон взагалі, а потім до першого уроку б не запізнитися.
    Дітки кльові вміють гарно розмовляти, але соромляться, особливо хлопчики.
    Чомусь на різних уроках ведуть себе по різному, так само і у різних викладачів...
    Зараз от сиджу "чищу" конспект, та буду збиратися до школи...Так так до школи у мене робочий денб сьогодні почався вдома с сьомої, а в школі почнеть о шостій, а от о котрій закінчиться це мабуть риторичне пиатння..
    З приводу розгорнутих конспектів, то так я оплошала...
    Сподіваюсь Лариса Вікторівна мені вибачить, бо якщо чесно з голови вилетіло, сиділа думала про одне, писала інше, ще й параленьно вирізала квітку до уроку. А вже на наступний деню"ОПА", розгорнутий конспект, у мене завтра теж два уроки з мови і літератури.
    ЛАРИСА ВІКТОРІВНА...
    Вибачте мені будь ласка, я обов'язково зроблю розгорнуті конспекти і скину в блог!

    ВідповістиВидалити
  7. Тепер робіть розгорнуті наступних, а не тих. що провели. Інакше сенсу "0"

    ВідповістиВидалити
  8. А коли коментарі ми зможемо бачити на правому полі?

    ВідповістиВидалити
  9. Які саме коментарі ви маєте на увазі?
    У мене усі коментарі, які з'являються у блозі, виходять з правої сторони!

    ВідповістиВидалити
  10. Камілло, після ваших покаянних молитов пройшов майже тиждень, а ні вас, ні ваших конспектів так ніхто й не побачив! Не думаєте, що потім пізно буде думати?!

    ВідповістиВидалити