понеділок, 12 листопада 2012 р.

12.11.12.

Сьогоднішній день минув дуже продуктивно! Ми побачили декілька уроків вчителів керівників, а також уроки з російської мови і літератури Лисенко Н.М.

Мені вдалося ближче познайомитися зі свої класом за стінами класу. Взагалі у моєму клсі 27 учнів, із них12 дівчаток і 15 хлопців.

Клас дружний, урівноважений у стосунках з викладачами, хоча як і усі інші класи шумний і полюбляє вередувати.

Завтра у своєму класі я проводжу перший і другий урок з мови  і літератури російської, сподіваюся що вони пройдуть корисно і для них і для мене. Дуже хочеться налагодити стосунки с класом, щоб вони відносилися до мене з повагою, бо я теж поважаю їх, їхню роботу на уроці, і кожного окремо!

Сподіваюсь що завтрашній день мине без форс-мажорних ситуацій!

Може це трохи егоїстично, але "Удачі мені"

3 коментарі:

  1. Звичайно, і від нас успіхів Вам. Сподіваємося, що творчо і серйозно поставилися до підготовки конспекту. Ваш урок не буде виглідати - я вас питаю, а ви пишете.

    ВідповістиВидалити