Етап уроку
|
Приклади активних і інтерактивних технологій
|
Організаційний момент
|
|
Перевірка домашнього завдання
|
- Карусель
- Метод дослідження
-
|
Підготовка до сприйняття нової теми (актуалізація опорних знань)
|
- Робота в парах
- Карусель
- Робота в малих групах
- Спільний проект
- Пошук інформації
- Коло ідей
- Обговорення проблеми в загальному колі
- Незакінчені речення
- Інсценізація
- Проведення конференції
- ПРЕС
- Займи позицію
- Зміни позицію
- Дебати
- Позначки
- Інтелектуальна розминка
- Метод дослідження
- Стилістичне конструювання
- Митниця
- Білі плями
- Універсальнй опонент
|
Організація сприйняття і осмислення нової інформації(пояснення нового матеріалу)
|
- Діалог
- Пошук інформації
- Рольова гра
- Інсценізація
- Драматизація
- Проведення конференції
- Займи позицію
- Зміни позицію
- Дискусія
- Ґронування
- Передбачення
- Білі плями
|
Організація засвоєння інформації чи виконання пізнавальних завдань(формування умінь і навичок)
|
- Робота в парах
- Робота в ротаційних трійках
- Робота в малих групах
- Діалог
- Синтез думок
- Спільний проект
- Коло ідей
- Броунівський рух
- Мозковий штурм
- Дерево рішень
- Рольова гра
- Драматизація
- Проведення конференції
- ПРЕС
- Нескінчений ланцюжок
- Дискусія
- Рефлексія
- Евристичне спостереження
- Метод пізнавальних ігор
- Стилістичний експеримент
- Спостереження над мовними явищами
- Німа дискусія
|
Узагальнення вивченого й уведення його в систему знань, умінь і навичок, засвоєних раніше
|
- Робота в парах
- Робота в ротаційних трійках
- Два-чотири-всі разом
- Робота в малих групах
- Акваріум
- Синтез думок
- Інсценізація
- Спільний проект
- Коло ідей
- Броунівський рух
- Мозковий штурм
- Мікрофон, Сірники, Печиво
- Незакінчені речення
- Дерево рішень
- Нескінчений ланцюжок
- Дискусія
- Дебати
- Ґронування
- Асоціативний кущ
- Сенкан
- Рефлексія
- Емпатія
- Метод пізнавальних ігор
- Метод помилок
- Стилістичне конструювання
- Спостереження над мовними явищами
- Робота із зв’язними текстами з урахуванням культурологічних, розвивальних і дидактичних можливостей
- Фруктовий сад
- Митниця
- Мовне порт фоліо
- Універсальнй опонент
- Дипломатія
|
Підбиття підсумків
|
- Діалог
- Синтез думок
- Мікрофон, Сірники, Печиво
- Проведення конференції
- Рольова гра
- Нескінчений ланцюжок
- Дискусія
- Асоціативний кущ
- Сенкан
- Рефлексія
-
|
Повідомлення домашнього завдання
|
- Пошук інформації
- Доповідач-респондент
- Випереджальні завдання
- Робота із зв’язними текстами з урахуванням культурологічних, розвивальних і дидактичних можливостей
|
Немає коментарів:
Дописати коментар