вівторок, 13 листопада 2012 р.

Ну що ж!
От і настав той день коли мені випала можливість побачити свій клас не на уроках вчителя а на своїх уроках, провела в них два урока поспіль, мову  і літературу росйську!
Цей день я мабуть запам"ятаю назавжди!

Я неочікувала від себе такого тремтіння, але дякувати можні хоча б тому , що це сталося спочатку до, а потім після уроку!

Загалом урок промайнув цікаво, але я очікувала ввід себе більшого, трохи не розрахувала час, через це забрала " святу перерву"(точніше половину). Діточок у мене тепер багато аж 27 учнів. Усі вони молодці працювали, слухали, посміхались. Звісно не обійшлося без викриків з містя і спроб нічого не робити, але коли після мови і ліиератури зібрані були зошити я побачила що вони все писали, навіть проявляли творчість!

Темою з мови: РР Описание внешности человека по личным наблюдениям
Темою з літератури: Новелла А.С. Пушкина " Метель"

Проявити творчу натуру вдалося на уроці з мови, бо вони складали портрет своїх друзів, один хлопчик зробив опис зовнішності нашої вчительки Макарової Галини Михайлівни.

З приводу нашого вчителя тільки гарні емоціїї і відчуття, я побачила того вчителя який не кричить не вбиває розум в голови учнів, вона хитрими способами і завданнями заохочує учнів до праці.

На уроці літератури були помилки, я з ними згодна, треба над ними працювати.
Найважчим для мене зараз є те питання, що мені важко перестроїтися на учнів 7-го классу, бо звикла до оточення студентів...Трохи треба корегувати мовлення, бо двічі сказала на уроці фрази , які навіть вказувати не хочу...

Після уроків перевіряла зошити( це я хочу сказати і не весело і не сумно 50 на 50.
Коли з викладачем ми сіли і почали обговорювати мій урок мені здавалось, що я ось ось просто під землю впаду....Вона не сварилася, але як вона каже маленькі нюанси які у ході уроку впливають на процес пізнання учнями матеріалу!

Приємні моменти теж були, хвалила, розписували плюси, розповідала про мій потенціал (треба ж хоч трохи похизуватися).

Зараз от сиджу і готуюся на четвер, бо в мене знов мова і література.
Усі зауваження буду виправляти і більш не повторюватиму ( ну старатимуся).

Для тих хто вже щось проводив , хочу привітати перший крок вже зроблено!

Ось мабуть і все! Побачимось:)

6 коментарів:

  1. З початком! Тепер ы ми знаємо, що ви стартанули. А щодо проблем проведення уроків, то це для нас не новина. Це долається або кількістю проведення уроків (але практика, на жаль, не пердбачає достатньої кількості), або якостю підготовки (але ви не вмієте, не маєте потрібної навички готуватися, ретельно продумуючи багато разів кожну секунду уроку). Рекомендація щодо розгорнутого конспекту уроку української варто застосовувати і до російської, чим детальніше продумуєте можливі ситуації уроку та реакції учнів, тим більше шансів його провести впевнено. а ще вас рятує гарний задум уроку, бо у вчителя творчі ідеї фонтанують миттєво, багато з того, що ви бачите на уроці у гарного вчителя він не пише у конспект. Але вам, початківцям, без спеціальної підготовки така імпровізація непідвладна. До цього йдуть довгими роками професійного життя. Тому усім наполегливо рекомендуємо плануйте творчо і детально.

    Камілло, час спланувати опитування за темою дипломної та форми впровадження.
    Нам потрібний гарний диплом.
    Ще намагайся не тільки писати, а й перечитувати, а то ж уроки українськоської треба проводити без помилок.
    Давай, твори!

    ВідповістиВидалити
  2. Добре те, що ти згідна зі своїми помилками та розумієш іх!7-А гарний клас, я впевнена в тебе все вийде! Бажаю успіхів у четвер!

    ВідповістиВидалити
  3. Добре те, що ти згідна зі своїми помилками та розумієш іх!7-А гарний клас, я впевнена в тебе все вийде! Бажаю успіхів у четвер!

    ВідповістиВидалити
  4. Молодець, Камі!!!
    Успішного продовження у четвер.

    ВідповістиВидалити